Wednesday, February 6, 2013

cte malam semalam dan semalam..:P

.::. salam .::.
haaa..kemain rajin mggu ni kan.
nak sgt blog ni update hari2 kan
sbb ade y dok tny npe xbuat hari2
tp blom hari2..selang sehari kt buat
so lgkh terbaik
longgok je cte 2hari dlm sehari
haa..bijak x


cte mlm isnin tu..


sejak peknen ni
asam bkn main jd bff
asalnye saya bkn pengemar asam/jeruk
sejak sekolah mmg pantang mkn
konon xbgs
nt ssh nk menghafal
yer btl ok
walaupun xla sehebat mne dlm akedemik
hahaha
tp sejak dok amal mkn jeruk ni
saya dh kerap jd pelupa
ke sbb urat dh byk pts he3
jeruk tu mak saya beli ok
sebgks besar plak tu
terkejut time dia bg
rm 8 tuh
mak ni..agak2 la
tp meh la cni
3hari je dh abih
^___^

mlm semlm ada mkn paratha n kari
kari dikirim mak saya ke mak mentua
haaa cemana tuh
sbb mak mentua ke umh mak saya
terigt anak dia
dikirim nya kari y mabeles tu
alang2 ada kari
meh la kita mkn paratha
kul 11 mlm mkn 
dgn budak konon nk diet
konon kenyang
tgk saya goreng paratha..dtg buat muka seposen 
"buat la kat abg 1 eh"
ok..hmmm
mlm tu anak is demam
saya syak demam terkejut
sbb siang tu mak mentua bwk g umh mak saya
jatuh buai kat umh mak
dia bkn pndai pun naik buai
tp teringin tiap kali balik cna
klu ngn saya mmg saya pegang dia
sbb dh taw dia bkn terer
agknye mak mentua saya igt dia ok
sekali tersembam ke lantai
bengkak sudah hidung penyet n mulut



muka demem terkejut
tgh main elok2
tetiba muka merah mcm kena bakar
930 dh tdo
cepat2 beli cool fever
basah2kan bdn semlman
esok nye 
umi amik cuti
xsmpi ati klu anak demam
demam kura pun umi xsggup tggl kat org lain
tp saya syak dia drama jgk ni
elok tgh hari muka segar bugar
nk suh umi cuti la tuh



ni kapkek versi basic
sbb ape basic
bedal bhn2 y ada sudah
alang2 anak suka mkn kek
byk jgk dia mkn
dpt la buat 9bj
haa post kat ing
siap pm mintak resepi
haih malu saya
mcm budak mls je resepi ni
tp bg jgk la
membe2 mmg mcm ahkak jgk
bkn rajin sgt kan 
hahahah
guwau ok
mak aiii cte 2hari
panjang jgk
byk lg entri nk post ni
insyallah janji entri psl check nt saya buat

ok ta-ta

.::. salam .::.




by AkUGaDiSiKaN

No comments: