Monday, February 4, 2013



.::. salam .::.
tgh cuba buat entri weekdays
mood rajin dh nk mari agak nye
semalam kemain saya google2
nk cari resepi konon dh nk start masak
encik asben jeling2 je
yelah dh beli brg2 last2 
semalam xjadi jgk masak
lps dia smpi je dr balik kje
trs bg taw teringin pizza
ehehe
tgk muka dia rasa nya
paham..xmasak la tu
tp alhmdlh dpt somi y paham
dia xpenah paksa klu xlarat
on je

ke dominos pizza
klu dulu mmg pizza hut la
murah ckt n berbaloi jgk
tp dominos ni agak mahal
tp sedap jgk
belasah jelah janji dpt mkn kan
siap amik 2regular tuh
dasar tamak nih
mossaurus n sensation prawn
sudah nye saya mkn 6kpg encik asben 4kpg
qaleesya?semua udang je dikautnye
ok la tu mkn jgk
haaa saya punya nk mkn
smpi mengah xleh tdo
tgl 2kpg xabis
dah mula dh episod saya kuat mkn
seronok sgt
saya mmg suka mkn
tp time alah aritu
sedih sgt
xde napsu tgk makanan
he3 now dh ok
alhmdlh
erm hari ni dh start nk pegi check up
after diskuss dgn encik asben
dlm semua bab
kami pilih nk check up dekat 
doktor muslimah
insyallah semoga allah permudah kan
bab check up ni
nt saya buat entri lain
kena pnjg lebar ckt
yelah nk cte bab hukum agama
kena jelas
insyallah

ta-ta

.::. salam .::.




by AkUGaDiSiKaN

No comments: