Thursday, January 20, 2011

Lunatots

semlm kan choti2 thaipusam..sehari je xde sempat nk g mne.just around in penang n ter "pegi" ke butik lunatots dpn USM  tu.alang2 follow encik asben ada hal pastu singgah la.pic kat butik tu mmg xsnap,segan la he3 dah la xbeli ape xkan nk snap mcm reporter plak kan :P
nway brg2 kat c2 xbyk la maybe branch dia kat cni kecik je kan,y byk pun of cos la CD(cloth diapers) dia,butik ni kan mmg promote CD n mmg berkempen habis.

saya pun dah berminat nt nk guna CD utk bb n dh siap beli tp beli kat lain la.kat butik smlm saya tgk ada jgk brg bb y harga nya berpatutan n ada jgk y mahal cket he3 depend la kan tp utk saya,lg suka survey dulu then baru beli.mcm CD ni saya jumpe y lebih berpatutan n kualiti not bad..jom sggah kedai


kat blog ni anda boleh pilih sendiri bg saya mmg terbaik.any pblm pun senang nk deal ngn owner dia..
tu cte semlm..after balik dr butik tu saya sggah kat MIKIBABY LAND di kepala batas..ada la sopink cket2...taw2 jelah,pantang jumpe brg bb skg ni.

ant brg y dibeli smlm:
*bb napkin
* mitten n booties
*bootle brush
* minyak telon
* bb johnson's set(travel pack)

lastly,tq encik asben ^____________^ cyg dia he3
by AkUGaDiSiKaN

No comments: