Monday, December 13, 2010

mami & baby


.::. aloooooo...kali ni share ckt psl magazine terbaru yang not bad la,slalu kita dgr magazine PA & MA je kan.maybe dah ada yang penah baca magazine ni,mami & baby(saya je yang kata baru he3)..
for me mmg la bnd baru kan tp bg ibu2 lain yang dh penah baca magazine tu,ape pendapat kowg?lps dh khatam magazine tu saya rasa mmg byk input yang saya dpt,info kat dlm mmg padat n berguna sgt utk bakal ibu mcm saya ni.
magazine PA&MA pun ada beli,klu nk compare tu mami& baby xbyk sgt iklan produk dia :P but PA&MA byk jgk iklan produk n mmg ada guna jgk iklan2 tu sbb senang kita nk survey brg baby.so dua2 ada kebaikkan nya he3 so beli lah dua2 :D pas2 bg la kat encik asben tuk bayar :P
erm nk tny ckt la,PA&MA ni keluaran baru slalu bpe hb eh?sbbnya bln ni tgk xde lg kat kedai,that's y terjumpa mami&baby tuh..ke saya y rabun or dh abis,xkan kot awal lg..hurmmmmm c'',)


by AkUGaDiSiKaN

No comments: