Tuesday, December 14, 2010

finally...

.::. alhamdullilah,today check up HB saya dah pun naik even xsampai lg tahap normal hu3 but xde la kena g jumpa doctr kat perai huhhh bkn mls jumpe doktr tp keadaan kat cna ramai sgt n kena tggu lama wooo..
last 2 weeks Hb 9.7 n td dh pun naik 10.7..selamat :) sudah la arini encik asben xdpt teman hu3 sowg2 1st time g check up.
nway thanks pada y sudi share petua2 y sgt2 lah berguna tu..smlm saya mkn telur puyuh,siap wat sambal tumis he3 slalunya telur puyuh saya mkn time dekat gerai yong tau fu je.dh jemu nk mkn rebus je so smlm alang2 nk berbuka puasa ngn encik asben jadilah sambal tumis.yang best nya encik asben pun telan sekali ape je saya kena mkn,silap2 dia y normal jd xnormal plak he3 hope xde la darah dia naik :) 


ni telur puyuh y chomel tuh..saya suka sgt belek2 corak kat kulit tu.menarik kan :D


ni yang siap dicuci..then rebus utk dimasak

taraaaaaaa....simple je kan.janji licin he3

ni lauk sampingan berbuka..kailan ikan bilis sbb xde ikan masin :P sedap jgk

sepsg ikan he3 couple dr laut sampai dlm pinggan...cinta sejati ni :P


.::.   erm nmpk nya kena truskan usaha la ye..chaiyokkkk c",)
by AkUGaDiSiKaN

No comments: