Sunday, December 19, 2010

.::. ni kisah last week,xsempat nk update awal2 sbb kamis saya MC sbb demam aiseh sebln sekali MC hu3 nk wat cmne,bkn saya mintak kan.start kamis saya demam still lg bertahan duduk kat umh sowg2 sbb encik asben kan kje,mmg tdo je siang tu.mkn pun ape yg ada je kat umh,then jumaat tu xkebah2 jgk demam encik asben suh saya balik umh mak saya yelah dia risau jgk tkt jd ape2 time dia xde so,pg jumaat kakak dtg amik adik kecik dia ni he3 syg lg diowg kat saya,dah nk ada ank pun saya masih ank bgsu taw :P
balik2 umh mak rupa2nya dh sampai brg pesanan saya..yahooooo CD yang saya order Rabu lps tu dh pun sampai.puas survey n cari info tergerak ati nk try nt utk baby,kebetulan ada sale utk Disember saya pun order la 4psg.i'allah nt mmg nk try guna,mcm mudah je pastu jimat lg.

ni dah samapi CD nye..:)

chomel je kan..dpt FOC busha legging..TQ

he3..ni wajah n saiz 3mth++..btl ke dmm ni,sempat posing lg. :P

erm dah ada kat umh mak cepat pulak dmm kebah he3 encik asben mlm sabtu br dtg jenguk saya,dia bz sbb ada function ape tah,sabtu pun kje.erm balik umh mak trs rasa nk baik dmm he3 sbb dpt mkn bubur nasi mak buat,fuh sbnrnya teringin nk mkn sgt2..lps mkn 5mgkuk amik kau,demam baik terus :P tu je rupanya ubat demam saya,nk mkn bubur nasi mak.xsempat pulak nk snap,sbb terliur sgt.ahad nya dh baik demam kena la g jenguk membe baik kawen..musim kawen skg ni,byk pulak nk kena g.
nway congrat to LIA N ZAM.

pepel..jadi pilihan

ye wajah2 kami y tembam,pesal kami nampk lg besar dr pengtin??!! konpius...

by AkUGaDiSiKaN

No comments: