Monday, December 20, 2010

saya sgtlah...

.::. saya sgtlah sgt sgt sgt mcm bdk kecik skg ni,nape eh??!!!hormon ape pulak dtg ntah..semlm very sensitip oww dont knw maaa,y?y?sbb encik asben slalu lupa mggu ni nk kasi taw sama is3 nya ni bila dia dh sampai opis pg2,waaa kecik ati dia kata lupa,dia taw x wa kat cni manyak wisau sama dia???so smlm wa menangis tersedu2 terpk hu3 nape dia lupa kat aku?ssh sgt ke nk sms je ckp"ayg,abg dh sampai kat opis." e2 je tawbkn suh wat esei.lorrr psl tu je ke kuar airmata,rugi2 kata encik asben tanpa bersalah.pekdah yang saya dpt???haha pg2 ni sampai2 je opis dia msg :D weeee kan dah xwisau.then sblm tdo terkuar lg airmata ku..ape kesah pulak dah ni..ha3 nk cte pun tergelak aku.
kesah nye aku skg ni tdo perlu didodoikan,bkn dodol yer :P encik asben pulak kdg2 je teman,yelah bz ngn asgmnt lg,nk sdty lg,penat balik kje lg hu3 tp xleh arrr nk tdo klu dia xteman..agknya semlm dia btl2 letih xleh nk teman lg,aku plak dok merengek mcm bdk kecik..ape lg,kena la..pi tidoooooooooo haha kena jerit sekali haaaa amik kau,trs masok bilik nangis he3
e2 la ragam terbaru saya c'',)
sblm kejadia tu,maksud saya tgh2 cerita kejadian y xde part nangis2 tu...maknanya part berbaik2 berkasih2 tu..iaitu pas solat mgrib.ajak encik asben terjah JJ sbb nk memborong buah2an.sbb nya tekak nk sgt mkn mix fruit salad.waaaa tekak ni ala2 western jer.he3 pas balik beli belah tu mkn lamb chop n fish n chip,pichar xde sbb dh lapo sgt.


ermm..terliur gle lps siap tu...
sabar
.
.
.
.
.
.
.

kita letak dlm peti ais dolu,kasik sejuk baru besh mkn... :) sodappp!!!
by AkUGaDiSiKaN

2 comments:

alinac lover said...

ala lapar~

Anonymous said...

Moga segalanya dipermudahkan..