Sunday, August 29, 2010


.::. hari ni n3 biasa2 je(slalu luar biasa ker??)....smlm dah kali ke bpe kali round2 ronda2 mencari baju raya saya,encik asben dah 2 helai bj raya,1 dr abah 1 lg dr saya...ermmm senang dia xyah kuar duit.so smlm menuju ke BJ aka bukit jambul n bkn nya joe jambul,terigt cte nih dolu2. T_T
tempat nih pegi sethn sekali je e2 pun ada sbb..dekat kompleks BJ nih mmg byk sgt butik2 baju y beza nya dekat harga n design jer.nasib baik encik asben cool je teman saya,sudah la semlm kali ke2 kami terlepas sahur hu3 jadi siang nya gagah kan diri jgk kuar shopping,cuaca baik je mendung.kat cna owg punya la ramai maakkkk aiii jalan pun setapak2,tp sbb ada azam ku teruskan jua he3
last2 jumpe la y berkenan dihati,kat butik IENANG.design mmg chantek2,harga berpatutan..mmg kena citarasa saya n y penting mendapat kelulusan  encik asben..kena la ikut dia kan,klu dia kata ok abg suka,baru lah dirembat he3
pic baju xboleh di"snap" nt hilang seri hahaha mcm la seri sgt bila aku pkai kan :P
last year thema purple..kali ni dark brown pulak.
shawl dah order kat radiusite,shawl crumple...mmg chantek2 shawl2 dari radiusite .
c",)


by AkUGaDiSiKaN

No comments: