Wednesday, September 1, 2010

.::. n3 kali ni edisi cara2 saya buat kuih raya sengsorang slalu wat bersama2 mak,kakak2 saya sambil meleleh airmata dan hingusan tp taun ni kawen dah,ada umah sndri dah kena wat sengsorang dah hu3
cuma wat 2jenis jer,y len oder + akak pun ada wat sure dia bg sket haha kan dia dok wat bsness mana mungkin adiknya dilupakan he3
smlm wat bizkut honey cornflakes,very easy to make it..last week dah wat popia manis tuh fuhh sampai luka tgn saya menggunting popia tuh,sbb ada y mengorder tp amik ckt je,xlarat beb skunk cepat letih owkeh,xtaw napa :(
jom tgk brg n bhn2 y perlu ada.......

........HONEY CORNFLAKES.......


nih kena ada..mangkuk utk gaul bhn2 + paper cup comey + gunting tu tuk gunting la he3
bhn2 nya... butter 100g(cairkan) + cornflakes(half palstic) + honey (saya guna half bottle tuh je)+ white sesame(bijan)
tu bhn2 tuk 100biji lebih biskut je


cooolikk periuk mak..kat umah saya xde mwave lagik hu3
periuk tu kami pggil periuk DOREAMON ,saya jadi SIZUKA encik asben jadi NOBITA :)
fungsi sama je mcm mwave.

cornflakes y dah siap digaul2 dgn honey + butter + bijan

dah siap masuk dlm paper cup comey...then bakar
suhu=150c time=15mnt

siap dah...HONEY CORNFLAKES

ok arini continue lagik..nak bg ibu mertuaku,mak aku tersyg,akak2 ku,encik asben lagik....
by AkUGaDiSiKaN

No comments: