Tuesday, January 1, 2013

tips putus susu badan-part1



.::.salam .::.
hari ke2 bulan jan 2013
mcm pelik plak siap tersilap tulis date
still tertulis 2012
he3
dlm kita sibuk clbrate new year
jgn lupa
new year jgk bermakna
semakin dekat kiamat dgn kita
semakin kurang masa kita ada 
sama2 renungkan


ok back to tajuk asal
he3 konon nk bg tips ni
pdhal seblm berjaya wean off
saya sgt2 la runsing
cna cni tny org cmne nk buat
google semua blog/web psl wean off
try 1 persatu
nway lps decide nk baby lg
saya dh mulakan lgkh nk stop susukan qaleesya
niat hati nk trskan even peknen
tp stlh di google di kaji
ewah siap kaji ok
saya kan ada sejarah lahirkan
pre matured baby
so dlm 1 web ni
pakar perubatan ada sarankan
bg yang pernah
* lahirkan baby pra matang
*pernah keguguran
*pernah alamai pendarahan
adalah tidak digalakkan menyusu semasa hamil
so dgn berat hati 
sedih sgt
mcm2 perasaan ada
takut anak dh xclose dgn saya
takut anak sering di kidnap :P oleh fmly
he3
saya xboleh berenggang dgn anak
mcm2 lg saya pk
encik asben je dpt tadah telinga dgr
so lgkh awal
kena yakin anak ttp syg kita ttp close dgn kita
kita kan umi/mak/ibu mereka
dr awal kita kandung dia
kita plg close dgn dia
so mustahil anak lupa kita
nasihat encik asben dekat saya
tq abang ^____^

erk blom start bg tips dh pnjg lebar kan
kita cntinue nxt part lah
..erk now entri mmg xbergmbr ye
saya alah teruk
mls giler nk amik ape2 pichar
baring je kje saya skg
nt kita cte lg

.::. salam .::.




by AkUGaDiSiKaN

No comments: