Sunday, December 30, 2012



.::. salam .::.
hari terakhir di thn 2012
alhamdullilah kita masih dipanjgkan umur
syukur sgt thn 2012 ni byk impian saya dan fmly tercapai
sesungguh allah maha pemurah dan penyayang
ape yang kita minta/doa dimakbulkan 
so jgn kita lupa/lalai pd perintah nya

entri lepas saya ada bg taw saya brjaya
wean off qaleesya sepenuhnya
alhamdullilah rezeki hjg thn
saya peknen lagiiiiii ^__^
now baru 7weeks
mula2 kawin dulu mmg planning
nk anak selang 2thn mcm tu
lps tu kdg2 tuka nk tgu qaleesya
3thn la
then kami pk2
rezeki tu dr allah kan
anak ni adalah rezeki tuhan
lgpun qaleesya kesian sgt 
xde kwn kat rumah
main je sorang2
ckp sorang2 sekarang ni
letih mmg letih
tp cuba pk positif
dan igt pahala yang akan kita dpt
subhanallah 

peknen kali ni 
sgt lain dr qaleesya dulu
seminggu awal tu saya dh rasa lain mcm
then seminggu sblm tarikh peirod
try check
opss..positif
cmfrm balik dgn doctr
time tu baru sgt
2weeks
subhanallah sekarang ni 2weeks pun dh ble taw kan
alhmdlh berita ni disambut gumbira 
dua2 fmly
he3 tp mak saya ada risau cket
tkt saya jd mcm sblm ni
uri bwh
inshallah saya yakin dgn doa semua
mudah2an saya n bb cht
setakat ni mmg sentiasa buat solat hajat
dah doa mintak2 xjd mcm dulu
tp klu ketentuan allah
saya terima dan redha
perancangan allah adalah terbaik
kena yakin
yang penting usaha doa n tawakal
ok la
nxt entri saya cte 
ragam sepanjang try n error 
wean off
pengalaman baru
^___^

selamat tahun baru 2013



by AkUGaDiSiKaN

No comments: