Tuesday, January 15, 2013


.::. salam .::.
byk ari dh xjenguk blog
still having morning sickness
wow mmg xsgka penangan kali ni mcm ni
but alhamdullilah
saya terima dugaan ni dgn sabar
nasi jgk dh xmenjadi santapan harian
klu tidak
sehari mmg wajib amik nasi
mcm xlengkap sehari tanpa nasi
pergh nmpk nasi tekak kembang
mcm ni rupanya org yang 
tiap kali peknen alami
morning sickness

nak kata teruk tu x la
cuma kdg2 je lps mkn kuar balik
selalu nye loya mcm perut masuk angin
kepala plak mmg sentiasa berat
mcm ada batu je
hu3
bertabahlah 
T___T
paling kesian
asben and qaleesya
dh lama asik mkn luar/bungkus
dapur mmg dh xberasap
diorg pun dh mcm diet saya tgk
asben syok
sbb mmg dia tgh proses nk kurus
he3 
tp hari2 saya ssh hati bila tgk diorg
makan luar kan xhealthy mcm kita masak
rasa bersalah sgt
tp asben kata xpe dia redho
hahaha ye ker?
pengecualian sbb peknen xpe
dia pham

cmne nak masak
nk angkat pale pun xleh 
dtg kje pun gagah kan diri
menghadap pc lama2 pun
dh boleh termuntah
tp tahan jgk la
xkan nk mc memanjang
so balik rumah je boleh rest btl2
now dlm 9/10 mlm
dh masuk bilik
rest sambil guling2
mmg bab kje umh buat y termampu sajer
yang xmampu
asst la kena buat
kesian lg :(
tp yang bgs nya
bila saya masuk tdo awal
anak beranak semua tdo awal
xde la mcm slalu berjaga mcm burung hantu
qaleesya layan pocoyo smpai tertido
(jemu giler dh kitaorg dgn pocoyo tu)
asben plak tdokan dia
kdg2 walid dh krohhh2
anak blom lg
kdg2 dua2 tertido
he3 
pandai qaleesya bwk diri skg
tdo xde la bergantung kat saya dh
dlm tgh malam saya terjaga
tgk2 dua2 ade sblh
dh nyenyak tdo
qaleesya nk tdo tu mmg sekatil ngn kami
bila dh nyenyak baru angkat atas katil dia
now mmg smpi pg xbgn dh
susu pun xbgn mintak
pg2 je saya kejut sblm anta kat MIL
erkkk
melalut pulak bebel saya
nk cte psl morning sickness je
he3
ok la cntinue nt plak psl 
morning sickness
nak share tips kurangkan morning sickness tu
bye
salam




by AkUGaDiSiKaN

No comments: