Wednesday, November 28, 2012

mata saya cantik kan


.::. salam .::.
no wordless wednesday.
sbb rasa nk bebel nih,ptg2 baru nk bebel.
tajuk entri sajer kasi gempak
dan saya bkn la nk perasan mata cantik ke ape ke
hahaha gimik aje.
smlm dpt gud news dr agen umh
in shaa allah awal thn dpn ble masuk umh dh KOT
KOT..xde jaminan sgt klu ade ayat kot.
hu3 tp alhmdlh ade jgk progress nye
beria aku mintak agen jgn sebut kot.
tergelak dia..xberani tuh .
paham ..klu dia ckp cmfrm buat nye xjd nt
dia jgk kena kan..
lgkh selamat..KOT.
ok xpe,saya penyabar lg :)
smlm jgk saya ade ke kpj.
buat check up.
no no blom peknen.
tp check up mata.
now kat mata kanan ade naik bijik
1 kat bawah mata 1 kat dlm mata bhgin bwh
serius risau sbb xpenah ada
1st igtkan ketumbit
tp dh 2 weeks kot xhilang
ye penggunaan kot disitu
makna nye xsure
he3 betul ke 2 weeks or lebih or kurang
so guna kot.






atas desakan encik asben
dia siap amik half day..tq 
klu ikut saya ke klinik panel je
tp klinik paham2 la.
result slalu mengecewakan.
encik asben berjaya pujuk so after lunch pegi check up.
yelah alang2 baru bijik kecik je kan
risau klu biar nt jd besar..
dekat stgh jam check up dgn doc
pic atas tu hasil pegi kpj smlm



ubat..
antibiotik,eyedrop n cream


hasil scan.
e2 lah bebola mata yang cantik
bkn fishball eh.
alat cna canggih so result puas hati
alhamdullilah xde yang crius
overall ok cuma kena jangkitan je
nak taw jangkitan ape?
malu plak
sbb make up..exmp eyeliner
sape kenal saya taw la
dulu gemar sgt guna eye liner
then xcuci btl2
salah sndri hu3
now dh nmpk hikmah xbertabbaruj/make up
xpe lah tu salah saya dulu
disbbkan xcuci btl2 kena jangkitan
kelenjar minyak kat mata sampai tersumbat.
dlm seminggu ni mkn ubt semua
klu xhilang jgk baru operation buang
tp xpe kecik je
jd pd yang suka make up tu
bkn xboleh boleh
but make sure cuci bersih2
lg afdhal klu xyah make up je
saya pun dh stop semua tu
kat umh je kdg2 make up..utk encik sben
kan lg bgs.
make up time luar umh sbnrnya xdpt ape pun
dpt dosa je bila bkn muhrim terpandang
dan boleh timbul fitnah bila ada yang memandang.
nasihat ikhlas
^___^

dgn rasmi nya kena lah caj 
yelah service bgs nk compare 
dgn free/caj ckt
mmg la mahal 
tp berbaloi sbb puas hati

ok la.
nk cte tu je
supaya sama2 jaga anugerah allah bg ni.
k jgn lupa.

//// saya ada nk let go perabot..solid wood.sape2 minat boleh pm saya kat fb.

.::. salam .::.

by AkUGaDiSiKaN

No comments: