Friday, July 6, 2012

LA tea garden


salam..
update sekarang ni hal mkn je.
smlm saya pose.sorang2.
tp mkn bertiga.
ni restoran yang saya janji nk cte tu.
LA tea garden.
tempat ni mmg saya suka.
suasana dia best.


ni pic dari fb je.
tempat ni dekat sg 2.
area2 mee pak ngah.
orang sbrg taw la..orang penang pun taw kot.
tepi je ngn mobil.
sbnrnya tempat ni renovate rumah lama.
jd kedai mkn.
idea y sgt murni suci kan.
mcm rumah lama saya.
rindu rumah lama dulu.
best dpt main2 bwh rumah tu.
if korang ade rumah pusaka ke jgn la jual.
try pk utk pelihara.
mcm ni dh jd kedai mkn.
rumah lama saya parent dh jual hu3
eh stop kat cni.
layan pic kami plak.


sampai2 je,qaleesya xsited.
nmpk bird.
burung2 hand made tergantung byk kat bumbung.
lega..sepnjg mkn xkacau nk bgn he3


ni akibat dpt menu kat encik asben dulu.
jenuh tggu dia pk.
pblm biasa.mcm2 saya bg idea.
huh..letih tggu turn.


xsudah2 sebut
bird bird..iye iye


cincau bandung + apple n asam boi.
sedap giler air saya.apple asam boi tuh.
terasa nk bgks..tp itu hasutan syaitan je.
he3


encik asben ..nasi ayam penyet.
saya..lamp chop.
kat cni saya bg 5bintang klu western.
y lain boleh la.
xbest sgt.


ramai giler..chainese pun rmai.
makin hari mkin rmai dh taw tempat ni.
parking pun penuh je.
ok la.
selamat ber weekend2 he3
esok kenduri arwah umh mak saya plak,
harap2 qaleesya chet la.
dia tu xleh org rmai2.
senang benar berjgkit ape2.
bye
salam




by AkUGaDiSiKaN

No comments: