Tuesday, July 10, 2012

salam...

ceaa pg2 aku dh update blog nih.
semangat giler kan.
nk share bkn nk menunjuk2 he3
lantak la kan,hati aku aku taw la.
aku dh dpt dh ape y dok hajat ni.
dr last mth lg kompul duit.
sbb nk beli oven.



punya xsabar mcm tgl tu je oven dlm donia.
smlm jgk p beli.
pas mgrib trs ajak encik asben.
dia pun phm.
nt xlena tdo plak lg xbeli.
sblm ni klu nk taw,aku pnjm mak punyer
he3 
dulu kan xrajin buat kek semua hahaha
konon skg mmg rajin la kan.
so beli besar munyer
hahah encik asben la ckp
baik beli besar trs.
nt2 merungut plak tray xmuat oven kecik la
tu dh beli besar.
harga sgt2 ok
dh bsa beli kat kedai elktrik ni



smlm rembat thermos jgk 1
tp utk mak aku
cian dia guna cerek kan lmbt.
yang lama rosak xganti2 lg.
so utk mak pun ado.


dh siap sedia
tggu nk guna jer.
akan dirasmikan dgn pavlova kot
hahaha dh lama nk buat sndri
encik asben pun dok sokseksoksek nk rasa
ok xdak hal
kita dh ada oven
mlm2 pun dh leh buat.
owh ya.
weekend nih kami sekeluarga
nk pre-hunnymoon gitew
hunnymoon btol adalah lps raya
i'allah annvsry ke3 dh
hunnymoon pun kami ttp bwk anak
kenot tgl dia.
xjd nk hunnymoon kang balik trs he3
ok babai



by AkUGaDiSiKaN

No comments: