Sunday, June 17, 2012

palyground yang sedeh


.::. salam .::.
tajuk terus terang jew kan..hahaha
aku mmg jenis straight to the point je.
ni wat entri sempena tetiba buat kje hilang mood..
geram tgh godek2 komputer nk repair tp xsudah2 sama je.
maklum la komputer2 semua tu dh tgh nazak tp cmpny suh guna jgk.
peruntukkan xde even nk beli spare part xdpt2
nk mengidam yang baru ntah bila.
dh berthn2 saya terpaksa godek2 jgk bg boleh guna.
acaner tuh,korang pk la.
ape la sgt yang bolah repair klu spare part pun xde.
haisshhh dh..stop
act nk cte psl playground nih.
since ade anak baru la sedar.
rupa nya ssh jgk nk cari taman yang ade playgroung yang masih elok.
tempat lain xtaw la situasi cmne.
tp area umh aku nih..
mcm sedih je playground dia.
anak ai kan dh boleh berlarik2 cna cni so sgt kesian bila ptg2
xde tempat riadah.
main depan laman umh sempit,ckt2 jtuh longkang hu3
umh baru nt harap2 ade playgroung yang elok.
kesian kan bdk2 sekarang,nak main pun xde tempat.
zaman aku dulu2 best..kat kg plak.
tepi umh sawah padi blkg umh plak tali air..
udara pun sihat.




ni picture dekat playground 2mggu lps kot.
kan aku dmm.
mkn ubt tdo jelah dlm umh.encik asben tgk2 kan dia jap smtra aku tdo.
mula2 main2 dpn umh.
tuptup aku sedar bila encik asben kejut tdo.
kata dia nk bwk anak g taman tunku kat sbrg jaya.
dia suh aku tdo.
dia kata kesian la anak main dpn umh,asik jtuh je longkang.
sempit.
diorg nk p playgroung siap xnk ajak aku sbb demam.
hu3 mne bleh.
qaleesya siap duduk dh dlm car seat.
amboi klu ngn walid dia,baik je dia duduk.
klu aku drive,meraung2 nk bgn.
no..ai nk ikut.
tenyeh2 mata terhoyong hayang aku bgn pkai tudung.
samapi cna aku ikut jgk turun tp byk duduk jelah.
sedih nye..kecik je playground.
xbyk pun mainan dia.
org joging ramai la.



kami pk la klu2 ade tempat lain..xde la.
plg best pun dekat taman belia.tp tu kat sblh island laa.
jauh plak.
npe la xbyk tempat riadah kat penang nih.
tempat yang slalu kami bwk qaleesya 
plg kerap pun indoor je,kat jusco.
ade 2 tmpt dlm jusco tuh.
satu free 1 lg 20mnt 3rgt.
cian dia..
tp indoor ni xbest sgt.
korang klu taw playground outdoor best2 cte la eh.


*peace*



by AkUGaDiSiKaN

No comments: