Sunday, March 4, 2012

Family time

salam monday to all..wah monday yang hapy gitu..skg mmg muka tgh ceria,sbb ade gud news tp xnk citer lagik..i'allah nt share ^__^
eh tp korang jgn teka aku peknen ke ape ok..hu3 opkos xla utk masa ni.
weekend wajib kena cite pepagi isnin.
mcm biasa,bila dpt asben seorg stdent
is3 kena byk sabar..
he3 hanya dpt berfoyafoya dikawasan
terdekat ajo.
xpe,sabar nih.
hari jumaat mlm kami attend bday party
anak member,fiza
wat kat kfc kul 830,tp smpi kul 9.
he3 lewat skt smpi.
so hapy bday to Amani 1yr.
cute je dia

Qaleesya yang luv camera sgt2.
we hapy fmly ^__^


bday gurl wif Qaleesya.
dia over taw,lgsg xsegan silu.
sgt2 hyperactive skg,hu3

then sabtu ptg,saya bwk Qaleesya balik umh tok kejap.
sbb ade lg bday kezen kat cna.
encik asben bz stdy so kami balik be2 je.
sblm magrib dh gerak balik umh kami dah.
Qaleesya mmg suka sgt ramai2,
tambh2 klu ade bdk2 ramai.
sgup xtdo even mata dah kuyu je.



e2 bkn bday boy,e2 boy y sibuk nk kek.
mawi yang xsbr2..eh mawi xlama lg i'allah dpt adik..
tmbh lg ank sdra aku :)



adik bradik n mak saya di c2..


umi wif Qaleesya.
syantok tp xnk tdo,masuk kete mula la..huwaaaa
last2 saya wat derk je,tgk2 dh tertido dlm car seta.
gud,aman umi nk drive.


suka tunjuk gg..now dh 4btg gg :)



ni bday boy..hanif hapy bday
da 12thn dia,kejap je.


nway abg saya jgk bday bln 3..hapy bday.


doa..oleh ust fadzli he3
panjang doa pokcik aritu :P



ni pg ahad..kat rumah je.
melayan si kecik yang seminit xdiam.
dah pandai duduk n
asik2 nk suruh kita pimpin tgn nk jln.
matik lah skt pggng kami.
xikot kang,meraung2 nangis.


ptg dpt offer dr encik asben.
"ayg p la siap,kita kuar"
aku redha tanpa kata2
xberani la nk request pegi mne2
ikut je mne dia bwk hu3
kata is3 mithali :)
so pegi mengkuang dam..
si kecik kan tgh gian nk jalan,
cni sesuai la nk riadah.
eloksembang2,aku terkuar kata teringin nk tutti frutti la
tp xkata nk p..he3
encik asben phm kot
trus ajak p..


jalan dan jalan lagi


umi jgk kena terbongkok2 bwk dia jalan..
fenattt..jom mkn dulu


tutti frutti @ juru autocity


da besaq..syok tgk


tq bwk kami ptg2 nih


Qaleesya ape pun telan..masam ke pedas ke.
ade aku kesah


bz body..asik2 dokk tgk mamat tu.
nk tolong kot.
ok last2 penutup weekend.
Qaleesya dpt benjol dkt dahi.
hahahahaha
dia jtuh dr kerusi tuh then kena meja..aku sempat pegang baju je.
sbb aku ter tgk tv xsmpi seminit..
tup tup huwaaaaaa.
encik asben"ok jom balik"
aku"ok"

sian dia..umi careless hu3
lenkali dok ats umi jelah.
*peace*



by AkUGaDiSiKaN

No comments: