Wednesday, January 18, 2012

kesah makan lagi

.::. kisah mkn mlm smlm,kitaowg mkn mlm wajib awal..aku xde kisah sgt mkn mlm awal ke lwt ke
tp encik asben dia kisah ok.
slalu dlm 7mlm keatas n sblm kul 9 dia kena mkn dh.
aku on je,tp klu kul 7 dh mkn,wajib aku ulang tayang makan mlm
lg sekali haha dasar perut tong kan
tp ok jer,bdn saya kan malas nk naik he3
so smlm try pizza y baru sempena 
CNY kat jj perda.



after balik kje,amik bb kat umh MIL
trs p mkn kat jj,tujuan asal..
beli pampers je.

budak y aktif..seminit pun xdiam ok.
jenuh aku nk layan.
tu bg straw kat dia,diam jap je.


ape kita mkn,e2 la dia nk..
nah la anak oii,semua bedal.
mcm parent dia jgk :P


y ni add on..roti tuh xbest.y len ok jgk.


encik asben sila mkn dulu,saya jaga anak.
konsep dia dulu,aku kan is3 mithali..
ececeh pada hal sbb dia mkn cepat,klu aku mkn dulu
jenuh tunggu..


terbaru..sedap ,i loike :)


by AkUGaDiSiKaN

No comments: