Wednesday, September 7, 2011

RAYA 2011

.::. 1st time beraya bersama si kecik nih..1st time jgk baju raya umi cuma sepsg jek..hu3 budjet semua utk cik qaleesya kita nih.bab baju raya cik qaleesya..perghhh mmg byk giler sponser,sampai ada lg yg blom sempat pkai.kira2 dekat 15pasang baju disponser..so xkuar raya pun qaleesya pkai baju raya la kan :)
raya pertama thn ni dekat penaga dulu,iaitu umh mak sayer..thn ni saya je ada hu3 1st raya kakak saya beraya ngn mentua dia,yelah kan baru kawen..xpelah saya teman mak ayah beraya.abg ngn kakak sowg lg beraya dirumah diowg dulu,ptg ckt diowg dtg umh mak..meriah raya mcm thn2 sblm ni gak..pg raya tgl saya ngn qaleesya jer,sempat jgk saya wat bihun tomyam utk tetamu nt..fuhh nasib baik sikecik sgt baik hati xmeragam pg2 tuh.
ni dah siap nk p beraya..baju disponser oleh umi :)

walid + qaleesya + my mom

walid + umi + qaleesya = 1st time beraya ber3 :) happpyyy

raya ke2-di pendang,kedah.keletihan sgt2..tdo jer.

ni muka di pg raya teman umi masak :) gud girl.

raya ke3-pendang kedah..skill terbaru qaleesya :P

bersama budak hingusan..xsedar plak ank berhingus :P

pg raya ke-4..

ni dh lupa p mane...he3

ermmm hari ni raya ke berapa?lapan?owhh 2morow bday saya..time raya..best gak kan...mood raya lg so..mls nk taip pnjg2 :)

by AkUGaDiSiKaN

No comments: