Thursday, September 8, 2011

eightsepthember

.::. alloooo...mood saya tgh happy nih..smlm kan my bday,adakah saya happy sbb umo dh masok 26thn..dah makin tua pun happy ka??he3 act happy + syukur alhmdlh sbb allah panjangkan umo saya..dpt merasa jd is3 jd umi..sekali lg syukur sgt atas semua kurniaanNYA..
mcm biasa klu bday ke ape2 special kami just clabrate ngn pegi mkn2 jer..ckup la kot,xnk membazir sgt kan.i'allah ade rezeki lbh bulehh jugek pegi holiday ke kan he3 xpe,dpt clbrate ngn fmly pun dh ckup bermakna dh..
smlm mkn2 kat mutiara cafe,kg pelet..last pegi time peknen dulu sbb cari daging rusa (terigt plak mengidam rusa ntah nape kan)
thn ni special bday saya sbb dpt clabrate ngn si kecik qaleesya..tu hadiah plg bermakna tuk saya :)
awal2 sampai dia tdo..elok mkn sampai,bgn lak dia.mcm biasa dia kan gud girl..senang jaga dia..xbyk ragam.


pas bgn dia main2 ngn kain lampin tuh..sambil sembg sowg2..tgk lampu kelip2 :)


tgk tuh..lampu kelip2 jgk tarik perhatian dia.


menu kami semlm..western food jer.


nak manja2 ngn walid dia..

anugerah terindah.. :)

muka terkezzuttt tgk flash..terbeliak mata kami :P

thanks encik asben :D luv u so much

...impian thn ni : saya nk tmbh ilmu lg + i'allah nk cari2 business sambil jaga fmly + nk sentiasa perbaiki diri T______ T

by AkUGaDiSiKaN

2 comments:

linda said...

macam tau ja tempat ni..kat puncak mutiara ya..

SyAzRiyna said...

mmg kat c2 pun..dekat ngn umh.