Wednesday, August 10, 2011


Target 1 >>> Berjaya..Alhamdullilah.now bb Qaleesya 100% breastfeed :) ummie happy bangat.

2bulan je cmpur susu SNOW ni sekali sehari ( e2 pun sbb mak bsg suh cmpur)
lps ni >> I WILL SAY "NO" TO FM


Target 2 >>>>> CD (cloth diapers)
hajat hati nk menyunting lebih byk CD utk kegunaan bb Qaleesya,now ada 4keping je.i'allah de rezeki nk tmbh lg.
4 keping yang ada sekarang berguna sgt2,saya pakaikan dekat bb Qaleesya sblm tdo tiap2 mlm n pg sblm anta ke umh mak baru tukar...tahan 8jam so saya dpt tdo dgn nyenyak tanpa perlu bgn tukar lampin :)
 yang penting dpt jimat sgt2...
now guna Pampers nih je,sesuai jgk.sebln dlm 2pek utk 2rumah he3 jimat bkn n target xnk beli dh pampers lps ni :P
saya nk kena mula menabung dh utk tmbh koleksi CD :)
jom ikut saya berjimat n dpt menabung c",)

utk yang berminat tntg CD,blogshop ni harga plg berpatutan saya rasa.: http://medaimedai.blogspot.com/
so pada sape2 taw de yang lg murah n kualiti terbaik silalah share :)
by AkUGaDiSiKaN

2 comments:

Anonymous said...

salam umi qaleesya...sy ada jual cd gak...sy boleh bg dengan harga rm 22 sekeping..jenama happy flute...klu berminat leh pm kat fb account sy Nabilah Abd Rahim

ummie qaleesya said...

i'allah klu de wit lobih2 nt mmg nk tmbh CD. :)