Wednesday, July 20, 2011

My BeeBee

kali ni n3 cte bergambar psl bb saya...semua pic ni saya nk simpan utk dia,dpt lah dia taw kisah dia dari awal kan..jom kita jln2 tgk pic kat bwh ni :P


1st day saya dpt tgk bb saya..time ni sedih sgt,kecian dia kecik2 dah lalui ni semua..tp alhamdullilah lepas tu makin ok.

walaupun ank 1st,alhamdullilah saya xkekok nk pegang dia,dukung dia..dpt menyusukan dia..time ni dia kecik sgt.tp qaleesya ni pandai menyusu bdn awal lg..alhamdullilah.



ni pic time dekat host.sg petani..qaleesya lahir je rambut dh lebat,pp dh tembam..last scan time peknen saya dh nmpk pp tembam dia,xcited sgt..
tgk2 2 3 hari lps scan saya bersalin :P

after discaj..dah bootak.pale ringan dia asyik tdo jelah.

mewarisi mata umi dia he3 booolat x??


time ni 2mth dah..


dia paling suka tdo ngiring ke kanan..fuuuh mcm spring klu saya alih pale dia ke kiri,cepat je pusing kanan balik :)

dah pandai sembang..senyum ckt..


3mth...ni time kena flu..



now shayer dah besaq.. c",)





by AkUGaDiSiKaN

No comments: