Thursday, February 24, 2011

MISI

.::. misi bkn makna nya nurse tuh...hahaha tp misi mencari beg diapers / beg hospital nt.byk nasihat aku dpt terutama my mom ler..dia suh prepare beg hspital bila ckup 7bln nt..now dh 6mth ++ owh beg blom beli la.prepare beg awal ni tkt2 terberanak awal jer,tp pre-mature bb la klu time 7mth ni.mlm ari2 sakit pun dh kelam kabut tkt aku beranak he3 aku kata x,x la kan he3 sian encik asben n mak mentua kelam kabut :) but thanks sgt diowg amik berat,wat nya sakit tp owg derk je..xke sadis hu3

mak aku suh prepare awal sbb kes kakak aku dulu beranak 7bln,nasib bb dia ckup berat 2kg.xde la kena dok dlm incubator tu.


ni la bb akak saya tuh,time ni saya tunang dia dh 4mth kot..cpat besar kan.

pk2 xrugi kan sekadar nk prepare,nt nk kena wat jgk.so last week dh mula beli bj bb ckt yang new born tuh..erm nk tny la,bj bb new born nk beli byk mane eh,rasa nya pkai kejap je.setakat ni baru beli 4psg tuk letak dlm beg hsptl.nt nk beli lg bila btl2 cmfrm bb ape..he3


ni beg yang mmg dh tgk n berkenan sgt..tgu nk beli je.tp rasa nya ckup tuk brg bb je.kena bwk 1 or 2 beg eh????




by AkUGaDiSiKaN

No comments: