Monday, February 7, 2011

mengidam owh mengidam

.::. Hari ni sajer nk list down ape yang saya dh 'ter'mengidam sejak 'ter'mengandung ni he3 terrrrr ke?? xlah rezeki kan,mmg ditunggu pown.jom baca kesah yang anda mungkin xkesah tp saya amik kesah...he3

1st trimester : sblm taw saya ni peknen..laksa hari2 mau makan.siap pesan tiap kali encik asben balik kje 
                      tolong beli klu balik lewat,klu balik awal kita kuar mkn he3 time ni mula dh pelik,encik asben 
                      ada ckp saya ni mcm owg peknen je,hurmm still kata blom lah,act mls nk mengharap hu3
                      then lps dekat 2weeks,saya check jgk lah,dh lwt period..and finally..yeayyyyyy..+tive,im   
                      pregnant :) .......sampai skg still suka laksa,seminggu sekali wajib :)

2nd trimester : now dah 22 weeks,elok masuk je 2nd trimester saya tetiba *wink* nk mkn daging
               rusa lah...he3 mula2 pening jgk encik asben,mane nk cari ni..bkn taw memburu pun hahaha 
                       nasib la.then 1 hari tu saya puasa n mkn dekat 1 kedai tomyam,belek2 menu ada daging
                       rusa.so try lah ape lg kan..tgk2 alamak ciput je daging nya.celah gg je :( xpuas la mkn,erm
                       pendam dulu lah,janji mkn dh.mana taw nt2 jumpe lg kat kedai lain.
                       sampai lah 1 hari paksu encik asben dpt taw saya teringin daging rusa..kebetulan kedai kat    
                       umh diowg ada.so diowg offer nk blanja.tp.....sedih nya mmg byk menu rusa kat c2..dah
                        pulak xsedap :( dh owg blanja,kita wat diam jelah kan.i'allah nt nk p dekat 1 restoran 
                        pulak,kat kg pelet..mutiara cafe.rasanya c2 ada.

>>>>>> ni lg 1 yang nk sgt mkn tp....kat tempat lain rasa nya xsama hu3 kat ikea je y sodaaappp ..thn 2011 blom mkn lg..haip!!!!! xmo pk xmo pk ^_____________^



3rd trimester : ?????????????????? kita tggu ape plak lah saya nk mengidam kan..








by AkUGaDiSiKaN

No comments: