Sunday, February 6, 2011

22 weeks


alhamdullilah now dah 22 weeks,126 days to go..bb pun makin cht n aktif jer cuma smlm saya rasa bb diam je..hurmmm risau jgk sbb slalu siang bb kuat menendang,pusing cna cni.bg taw encik asben,pas2 saya dh xble dok senang la,kjp2 dia dtg nk dgr ape jd dlm peyut ni..so saya dok usap2 perut,sembg2 ngn bb dr pg then ptg lepak2 kat tepi pantai bwh pokok baru dia tendang  dgn jaya nya..owhhh rupanya nk ajk umi ngn walid kuar eh.. :) lega bila dia start tendang balik mcm slalu.

haaa..last week saya dh dpt set bersalin dr NR..saya beli awal sbb beli secara berjemaah :P he3 so dpt la harga murah ckt,xsalah kan janji dpt jimat.awal pun xrugi,nt nk kena beli jgk.

ni set NR tu..harga asal RM368 tp alhmdullilah dpt murah ckt..brg ada 6 jenis,bengkung je xde.ni tgh survey bengkung ape yang terbaik..jenis moden kah atau jenis berbelit2 tuh kah??!!

.. bengkung moden..


..bengkung tali..

hurmmm yang mana 1 jd pilihan hati eh..byk pendapat dh dgr..tggu nk wat pilihan je.tp rasa nya mcm nk try yang tali tuh,owg kata lebih berkesan walaupun leceh ckt nk pkai tp klu utk kebaikkan xkisah la kan.
so tgk la cmne..byk masa lg nk pk :)

by AkUGaDiSiKaN

No comments: