Sunday, December 13, 2009

weekend OH weekend

.::. weekend..ari sab2 hb kje so aku sowg2 kat umh hu3 sunyi nye :P pas2 pk la idea pe nk hlg kan bowink nih..


.::. amik phone,call akak.."jom bwk bdk2 mndi kolam he3 bdk2 tuh dtg rmai cket..dia pun pe lg,bab jln2 ni pnyakit ktrunan ha3 dia pun dtg la dgn ank2 dia..yeay2 riuh rendah umh aku,tetb je bergegar :P


.::. bdk2 pe lg,mlompat la syok..cuti sekolah diowg xde g mne2 ciannnn abah nye bz :(


tgk diowg hepi,rasa best sgt.. :)








>>> baby tuh xnak mandi tmpt baby,ngis nk mndi ngn abg2 akak dia kat kolam owg besar2..xsenang duduk dia tgk diowg mlompat,hepi tgk glagat bdk2 nih..ENJOY :)








.::. pas ptg cket diowg pun balik...AKU?? hu3 sunyi balik la,hb jap g balik so....sambg wat hntran akak..aku siapkan sume trus,senang.hlg bowink..


>>tema HIJAU lak kali ni..ok x??cewahhh spe nk tempah ble la,aku suke sgt belek2 bnd2 cmni nih..tempahan di buka :)



ermm..tu ari sab2 nye aktiviti..mlm tu balik umh mak,ahad tu balik umh mentua mlm tu p pesta pas2 balik umh ktowg...aihhhh letih upenya bla kawen nih..nk bahagi masa ant kga sndri + parent + mentua..tp berbaloi..sbb BEST ada rmai fmly skg :)

No comments: