Thursday, December 10, 2009

shyyyyy SECRET :p

.::. nak taw SECRET x???Hihi SECRET RECEIPE laaaa :P

.::. ptg smlm kuar teman kan akak aku cari bj n hantaran..dia nk tng 25hb ni..ermm jodoh dia dh smpi pas aku langkah bendol hihi cepat lak tuh br pas 2 mggu kenduri aku,terkejut n xcye lak..dia lg la,tgh pilih bj pun tny aku "btol ke kak nk kawen nih??' aihhhh letih aku jwb yer yer yer jodoh dh smpi kena redha :) aku ni tukang penasihat xberbayo kat dia..tukang pilih bj la,brg la,mcm2 ler kdg2 aku ni mcm akak dia hihi terbalik :P


.::. dh penat pusing2 sampai senja,jumpe la bj dia y btol2 berkenan n sesuai,hntaran dia aku pilih..bab ni aku sukerrrrrr n aku akan wat kan sume tuh..jd weeding planner mmg idaman :)

.::. pas dh settle,aku pun lapo..mmg dh tabiat klu kuar mst lapo..so dh jd penasihat xberbayo nih pe lg..POWWWWWWWWW la bkn kuih pau hihi powww mkn ler,blasah kat SR..aiii mkn klu owg blanje nih mmg tersgt la sdp..


.::. so ada 2 secret la,mkn n akak aku nk tng dh terbongkar kat sume hihi..TQ akak blnje mkn,best gak ganti gj dgn mkn.. :P


>>> pilihan akak,dr awl lapo tom yum(last2 aku jgk perabih hi3 ) membazir je xabih,tuhan marah :P


>>>aku sememang nye,spagetti n meatball..xleh tgk meatball..GLE


>>>mushroom soup..share :P




>>> ice lemon tea..lega hlg dahaga






>>> muka pengantin baru n bkl pengantin he3 tahniah2

No comments: