Monday, October 8, 2012

criusly..


.::. salam .::.
alhmdlh masih bernafas
tp mood nk berblog dgn meriah blom dtg
nk kata sindrom ibu ngndong
oh tidak tidak
maybe sbb ada pblm ckt
mood terjejas sgt2
nk share kat cni
oh tidak tidak
bkn semua saya boleh share
kena jaga jgk tkt jd fitnah
xnak aib kan sape2
kita nk cte happy je
tp doakan saya
bg mood ok balik
doakan saya bg pblm saya settle
i'allah meriah balik blog ni
nak edit pic pun maleh
kita sembg entri xbergambar boleh?
owh ye
now saya tgh baca 1 buku
best
tajuk nye
Wanita dan penelanjangan syaitan
i'll share after abis baca ok
baru half way ni
but sgt menarik
and y penting
ianya membuka mata saya
betapa penting nya aurat seorg wanita
dan juga
subhanallah betapa untung nya klu 
kita betul2 jaga aurat
untung xterkata
hati berkobar2 nk abih kan baca
tp fahamlah klu balik umh
mmg xleh nk buka buku
si kecik tu asik ajak main
klu wat derk
ko siap la dia jerit
jiran pun asik tny
apesal tu smlm jerit kuat
hahaha
naik muak dh nk jwb
xde ape2,prgai baru
fuhhhh letih dgn lasak n nakal
alhmdlh perkembangan dia sgt2 la 
memberangsangkan
now dh kenal hampir semua haiwan
dah boleh sebut 
flower tp bunyi wer
ok la kan
baru2 ni xsebut pish dh
tp sebut ikan
dekat semua org pggil
abam
hahaha singkatan abg
jd klu serempak dgr tu
sila jgn perasan muda
baby dh boleh sebut
asik sebut lapan
dah pandai buat bunyi2 haiwan
nk citer hal dia
mmg xabih
lega dpt tgk depan mata
alhmdlh
erm nt kita sembg lg
ni try2 je nk seru mood mari
cntinue kje dulu wokeh

salam


by AkUGaDiSiKaN

No comments: