Sunday, September 9, 2012

offically 27yrs



.::. salam .::.
monday..
alhmdlh mood xblues plak he3
semgt je pg ni
maybe sbb..tetttt
ish jgn pk bkn2 :P
sbb sabtu lps my bday
wlpun dh tua bangka tp still clbrate
tp xde lah bday party siap tema2 bagai
itu dh buang tebiat kot.
clbrate dgn fmly je
mcm bsa,makan2 kuar amik angin
dulu pegi holiday but
after married ni
holiday adalah 2 in 1
sbb ada 2 date penting bln sept ni
lg 1 adalah 26hb ni
our annvsy plak
so i'allah sekali harung je holiday bday n hnymoon
alhmdlh still berkesempatan
clbrate dgn org2 tersyg.
yang pling penting mereka semua
ada disisi saya
hu3 
dan nk ucapkan time kasih sgt
pd semua y wish n pd y bg present tu
ha lg 1 pd encik asben
tq sgt2 sbb berjaya
buat surprise smpi saya mengeluarkan airmata
cehhhh..dh lama ok xmenangis sbb dia
kira dh lama xgado2 la
tp aritu dia hampir2 buat saya marah
tp blom sempat gaduh tuptup
surprise
^___^
terus suka senyum labor je

ok share ckt je 
he3 yang lain saya simpan
harap2 saya dpt trs senyum bersama dia
dan juga DIA
amin


by AkUGaDiSiKaN

No comments: