Tuesday, June 12, 2012

cocunat shake la bebeh :)


.::. salam reader semua..maap xdapek nk update slalu..
mmg bajet ade org nk baca ahakss xkisah la.
hari ni puan blog baru je masuk kje.
student pun dh mula masuk kampus.
sesak dgn manusia kat kampus.
berebut lif berebut nk beli kuih.
yang xsyok nya,stdent ni ade y tolak2 je kita 
ke diorg xperasan saya,
ntah2 igt saya sebaya diorg.
sbb tu xkisah tolak2 nk masuk lif.
haisshhh xtaw sama ada nk marah ke
atau suka..yelah sbb sebaya.
muda gitew.
ok.
nk cte benda len sbnr nya.
pasal ni
.
.
.
.



sekali tgk mcm air susu
air soya
air horlick
tp tu 
air coconut shake it..it tu saya tmbh je.
mamak dh siap shake,tgl minum je.
janji encik asben sejak bln lps.
last pegi minum xde anak lg.
klu di penang nih..
ni la coconut shake terbaik y ada.
yang cekkk taw la.
dekat padang kota.
dekat foodcourt dpn pdg.
pegi rabu yang lps.
kebetulan kami cuti sempena nk balik kg.
smpi cun2 time org kuar lunch.
mmg ramai.
perut kriukkriuk lapa sesgt menyengat xhengat.
nasib baik ade tmpt duduk.
order 2 gelas.
rm 2.50 x2=?
kira la sendiri.
ok air smpi..
slurrrpppp...ya allah syorga sgt.
sedap giler masuk tekak.
tgh taip ni pun mleleh igt,dh la pose ni.



ok ni picture awal time baru je air smpai.
boleh senyum lg.
qaleesya tido elok lps tol.
tdo smpi kesudah nk balik.
lega igt senang la nk mkn.
lapa.
mmg lapa.
sgt2 lapa.
encik asben dh order mee goreng
gerai sblh je dgn coconut shake.
mee goreng terkenal jgk kat pdg kota nih
dia mee goreng dgn sambal sotong.
mmg sedap dh slalu mkn klu dtg.
ok dh 2 3 x encik asben pegi tgk2
kat mamak tuh dh siap blom.
dr td xde anta2 pun.
tgk je encik asben pegi tny.
mamak tu buat isyarat sikijap haaa
nmpk muka encik asben penuh kesbran
senyum..dia mmg mcm tu.
senyum xlekang ok.
ok aku dh berpeluh 
mata melilau je tgk...
eh eh dia tu bkn baru dtg ke
wah mamak tu dh anta mee dia
ok suh encik asben pegi tny lagi.
nmpk mamak tu buat isyarat tanda bagussss
encik asben senyum dtg balik duduk.
aku yang mmg xleh lama klu sabar.
abg jom balik.
muka dia kelat tgk aku.
mamak tu lintas depan meja aku pggil
mana ai punya mee?
dh sejam tggu 
yang sebelah ni baru je duduk dh mkn nk abih
mamak tu berani jwb
nt la ramai lg tggu bungkus mkn.
sabar 
wah giler nk sabar.
muka aku klu hilang sabar mmg jangkit serta merta
dekat encik asben.
aku dok desak dia ajak blah.
balik je mkn kat lain.
encik asben dok suh aku sabaq sat bleh dak.
no no no..
bab mcm ni aku xkan sabar.
igt heran nk mkn sgt mee mamak tuh.
last2 muka encik asben merah.
ye e2 tanda pale dia berasap marah kat aku.
ok dua2 jln kuar ke kereta.
sepatah xckp.
anak dh bgn usik2 dia 
boolayan.
aku tny marah ke??
encik asben ckp
halaaa dua2 dia marah
wat?????
ok dia marah aku ngn mamak durjana e2.
penat xkorang baca..
pendek cte trs otw balik ke kg.
dr penang smpai ke pendang.
dia xnak ckp even aku say sorry.
dlm ati xbpe iklas hahaha
aku gaduh klu sape2 salah xkisah
ending dia aku jgk mintak maap.
xnk pnjg cte.
nk abih takat tu.
klu gaduh tang padang kota.
so tggl kat padang kota.
elok2 smpai pendang turun kete.
dia ok balik.
fuhhhh senang ati aku.
xsuka la org lain nmpk klu kami masham2 he3
tu diaaaaa nk cte coconut shake.
sekali cte lain kuar.
hambikkk nk shake sgt.
ok cte aqikah qaleesya kat kg nt2 story.
nk lepas gian je nih kat blog.
windu*




by AkUGaDiSiKaN

No comments: