Thursday, May 17, 2012



salam...
saya tgh menghirup teh ais kaw kaw punyer nih..
xtaw npe lah tekak dh 2mggu mcm ni,kira dekat 2mggu jgk
saya jumpa mamak kat bwh tu.
ehem ehem act bkn nk cte psl teh ais tuh.
nak cte cket nk kabo cket..
saya skg tgh bz tgh berjinak2
buat biznes kecik2.
dr hobi tgk2 dh bertukar biznes.
kira ni 1st move nk crius,
sblm ni mmg dh buat cket2.
tp baru2 ni encik asben bg support suruh crius.
dan saya jgk tgh blaja pk +tive sajer.
segala kritikan kutukan cacian..
saya tolak tepi ok.
harap reader2..wah bajet reader rmai he3
harap dpt bg support pd saya.
i'allah saya akan sentiasa perbaiki sedikit demi sedikit.
alhmdlh..langkah pertama..
dh mula.
jgn lupa jenguk2 fb
syaza accessories.
baru ckit2..nt saya upload manyak2 lg accessories
wanita or lelaki k.
daaaaa..

#mukatghsyoknih#


by AkUGaDiSiKaN

No comments: