Thursday, May 24, 2012

Braces part..lupa dah


.::. salam jumaat..
saya baru je balik jumpe pakar gg besi saya nih,dekat 2mth dh xpegi.
alkisah xpegi bkn bz sgt pun tp hamba asik2 terguna duit nk check up tuh,haha sudah nya..postpone ajer.
xtahan napsu asik2 nk yoping itu ini.
ni kan baru gaji so cepat2 pegi check up.sbb dh ade niat dlm ati nak brg ttteeettt ^_^
encik asben jeling2 manjer je bila saya bersuara nk survey tteeeett..
jd kena la ceramah ala2 ust DON..
ust Don 30 minit tp dia berjam2.
ok td kul 9am dh terpacak depan klinik.
xsmpi sejam dh siap.
ok check up kali ni mcm besa,tiap2 bln sama.
getah tuh tiap2 kali check up akan tukar,
tukar dawai jgk ok.
mula2 dulu kaler biru + merah
then kaler purple + pink..paling suweeet kaler ni.
sbb terlampau suweet lah saya simpan dia dekat dua bln.
td dh xleh pk nk kaler ape..
so kaler hentam bedal je.
merah + kuning
bila dh siap tgk la cermin.
omaigod kaler kuning tuh dah mcm taik gigi pulak..
oooppsss korang klu jumpa jgn salah anggap ok.
xbpe suker..tp redho jelah.
dawai plak makin hari makin tebal ckt..tp jgn lak korang imagine
dawai kat luar tuh,giler ke hape
nk ikat gigi,tercabot la klu dawai tuh.
sakit?mmg x lgsg..
orang len xtaw plak kan.
tips nk bg xsakit.
pikir mcm2 hal yang best or nyanyi2 dlm hotak time
doc tgh pintal2 dawai nk bg ketat.
time tu je kot skt ckt bg org2 yang xkental la.
hehehe giler kental sgt saya nih.



pic pakcik gooogle munyer.
xkuasa nk amek pic gg sendirik..ai malu ok.
chantik je tgk.tp segan la plak nk request
susun2 kaler bagai.
slalu mmg saya mintak 2 kaler tp selang seli.
bila tgk google mcm2 style susunan kaler.
baru rock kan.
nt lah tggu nxt check up.


susunan gg dh makin teratur,smpi saya dh lupakan gg lama cmne.
mmg cnfdent sgt sekarang nk senyum lebar..
even bergigi besi tp syok.
syg plak kat braces nih.
xpe lama lg nk bersama.
^_______^

ok lah saya update lg nt psl braces nih.
takat ni dulu nooo.
salam.



by AkUGaDiSiKaN

No comments: