Monday, April 23, 2012

tgh giler nk abihkan duit


.::. ok kali ke3 n3 hari ni..giler balas dendam sblm ni kurang n3 kan kan.
dan giler jugak dok survey seluar n skirt..oh jgn xtaw,giler gaji bkn masok lg pun.lusa.
xpe,survey dulu,boleh kira budjet..if lebih..kita beli.

dah lama asik beli t shirt n tops je,suar mmg aku jarang beli.
klu nak taw,jeans n suar aku last beli ialah..
suar mgndong.
dh sethn lah kira nya.
jeans plak..last beli dekat 4thn dh.
tp nk ckp la,jeans klu levi's mmg tahan kan.
save giler..aku still pkai jeans yang time stdy dulu.
elok n muat lg.
penah beli yang lain..sekali dua pkai trs dh xsedap pkai.
kan rugi..kena beli lain.
so kena bijak.


ni palazo..mcm nk try.
tp aku ni bab seluar xberani nk beli on9.
tetiba dh oder dh dpt..besar or kecik.
xsuka.baju ape aku cnfdent.
beli je size s or m.
perfect.
klu oder m abih kuat besar ckt.
klu oder s abih kaut muat elok.


cun kan skirt ni.
kain tebal.stgh aku tgk kain nipis or jarang.
dh jatuh cinta.
igt nk pegi cari je kat sopink mall.
xberani oder.
korang taw katne ade jual?
on9 mmg byk,tp nk kat kedai senang aku leh try sblm bayar.
lg 1 bila dh try kena tny
tuan besar @ encik asben.
slalu dia tggu dpn pintu fitting room.
wajib dia tgk dulu.
green light?ok nah.bayar la.
^____^


by AkUGaDiSiKaN

No comments: