Sunday, April 22, 2012



.::. salam monday readers..
pg isnin yang bersemangat..nk bersemangat lg??wat en3 dulu baru wat kje he3
amacam weekend?best ker?
kami anak beranak besa2 je tp best dpt
spend time dgn anak puas2..eh tp still xckup puas.
anak mcm biasa,dh dpt kaki skg
asik merengek nk kuar jer.
hari sabtu adelah round2 
sunway carnival.
pegi 1 kedai kasut nih..
lupa nama kedai..
SHOES kot nama dia.
giler punya byk kasut ok.
rambang mata.
cari kasut bb ade berkenan tp xde saiz.
kami plak dh siap2 pilih kasut
berkenan tp...
tggu gaji la beb.
dgn sepakat nye..
kami nk back to 
zaman muda2
time suka pkai kasut nih
.
.
.



korang suka??
seingat saya..last pakai sblm kje dekat cmpy skg.
time kje ngn kilang dulu still pkai lg.
sneakes nih mmg selesa..
nk lari ke,nk panjat ke,nk lompat ke..
even p kje pkai,balik tuh siap boleh p dating.



lawa kan..rugged jer.
dulu ade sepsg mcm nih..tp kaler lain la.
encik asben kenal saya pun mmg saya pkai kasut nih.
xreti ok nk high heel.
tp sejak kerja skg ni,sejak ade kawan saya
ajar pkai high heel.
saya lupakan dia dh hu3
sian dia.
dh umo mcm skg pun boleh pkai lg kan.
janji tutp aurat dgn btul.
xsabar tggu gaji masuk.
ade yang menunggu dh.


yup..i lap u too.



by AkUGaDiSiKaN

No comments: