Sunday, February 12, 2012

.::. hai,salam semua...hari isnin,hurmmm nk kata bersemangat mmg x.suka cinta dgn weekend jer.
sbb xkje la kan.
lg satu sbb sehari suntuk dpt cium pelok ketat2 sikecik dan walid nye opsss he3..kan laki sndri,xde hal lah ^_^
hari isnin blom pown habis,da pk 
balik nk ke weekend
kejam kan,klu la dia boleh bersuara.
lantak la,sape suh jd isnin xjd sabtu ke ahad.
so tgh mengelamon psl mkn nih,
napsu mkn mmg membuak2 skg
berat still xnaik2 hu3
setia sungguh 52kg yer,bila nk naik sket??!
benda alah nih..
dr mggu lps dok berlegar2
haisshhh..
kau ni
.
.
.


mmg muka kau berseri2..sbb tu dia pebret
encik asben n now
saya jugak.
sblm ni mmg xsuka klu kuih ada pulut.
xsuka mkn pulut2 nih.
mmg blagak xmcm owg kg kan.
encik asben mgata saya sbb xmkn pulut.
now mmg suka dah.
igt nk try buat nt.
tp kena beli dulu periuk kukus.
sedih kan,saya xde periuk kukus.
dulu kata xmkn pulut,mmg xde lah.
encik asben,sila beli tuk saya.
lps ni kerap la awak jumpa buah hati
si kuih seri muka nih.
saya izin kan awak jumpa dia.
SELALU pun xpe.
ok jon goooogle resepi.
bai (^_^)


nih seri muka jugak..suweettt




by AkUGaDiSiKaN

No comments: