Sunday, December 11, 2011


salam all reader..sunyi sepi cket puan blog bln nih..mcm2 hal kena settle..oh ya,parent saya dh pun selamat sampai dr menunaikan haji..last week hari rabu dh sampai di KLIA...ahmdlh,lega tgk parent sihat,ceria dan dah selesai buat haji..so sejak diowg smpi agak bz sgt2..since diowg balik..acara k'ga adalah...makan dan makan he3 family saya mmg mcm ni ok,rajin la katakan he3 sampai ahad smlm masih berkompol dan makan..
hari 1st parent sampai,menu adalah nasi campur lauk kg..segala lam2,sambal wajib lah kan..xkan de fish n chip ok he3 pic sepnjg makan2 mmg xde,saya ni bz ngn sikecik y makin aktif tuh..kamera pun xdan nk pegang..
so kami sekga mmg kat umh mak je cuma mlm jumaat tuh balik umh kitaowg sbb pg sabtu encik asben de prog fmly day..i3 wajib lah ikut yer,dh nama fmly day,xkan nk bg encik asben kesorgan plak...
then mlm ahad balik umh mak semula,sok nya aktvt mee kuah plak ^_^
oh ya,dgn rasmi nya kat saya dah melangar pantang.act,pas pantang ptt nya anak umo sethn baru ble mkn segala laksa mee etc semua tp semlm mak kasi green light..xpe ank dh nk masuk 8bln so...saya pun ngap je,tp tp xde la mkn sepuas hati ok,ckup takat rasa2 dulu.testing tgk..klu demam mean bdn mmg xleh terima lg menda alah semua tu..
takat ni,ok jer.
jom layan pic fmly day..pic malas nk upload byk2 ler..hu3


 wif si kecik y aktif n bgs xmeragam even panas2 kat c2..n my encik asben


 ni masuk acara owg utan he3 comel2 plak  tgk

diowg champion taw..congrat he3



finally..rindu i dh terubat..chenta hati i dh balik..yeayyyy

c u..next en3 y tah bila lak hu3
by AkUGaDiSiKaN

No comments: