Friday, December 2, 2011

new CD

.::. ewahhhhh kali ni nk bg taw,encik asben dah terpengaruh ngn saya owkeh..skunk dia y suh tmbh koleksi CD..yesss berjaya saya :) act dia dh nmpk kelebihan guna CD nih,jimat duit dia nk beli pampers..sk CD dh ada 10 kpg cmtu,boleh la cmpur2 smtra nk kumpul byk2...
pd y blom try,saya nasihatkan try la mmg xrugi sesen pun..malah boleh jimat utk menabung he3
so skg qaleesya akan pakai CD time mlm bila saya kje n time saya cuti,mmg dia dh xpakai pampers..
alah bisa tegal biasa kan,cuma kena rajin ckt la bila guna CD nih ,bab nk membasuh je tp mesin basuh kan ada he3 
jom tgk2 koleksi CD cni..owner dia kak NIK,senang berurusan ngn dia..boleh sms or call direct jer






separuh koleksi CD qaleesya (^,^)
.::.




musim hujan..lmbt ckt nk kering kan.mlm2 sidai je dlm rumah,kipas angin de nt cpt jgk kering


syok je tgk CD penuh kat ampai nih :)

 yaeaayyy saya suka guna CD skg,selesa jer :)







 

dan saya juga kuat mkn skg,smbil ronda saya mkn bizkut sedap nih he3



by AkUGaDiSiKaN

No comments: