Sunday, November 20, 2011

musim "blurr"

.::. salam all reader...ewah ramai ke membhaca blog haku nih he3 act nk kabo ckt kat semua y kenal shayer...skunk dh musim tengkujuh tp saya dilanda musim "blurr" dan jgk kuat pelupa dan jugak mcm2 penyakit lg..pd y perasan sikap saya 2 3 menjak nih,sila buat2 nmpk saya ok..terutama encik asben y kena menghadap perangai blurrr saya tiap2 hari nih..arggg xtaw kenapa,byk benda saya suka lupa skg..mcm smlm,letak botol air dlm bilik,tetiba kuar xsampai 5mnt..saya cari balik kat dpn tv,tny encik asben dia letak mana??!!kdg2 sampai gaduh2 manja kata salah dia he3 ops..sowie :P last2 dia cari,haaa ni sape letak dlm bilik,siap tuduh dia,terang2 saya y masuk bilik td.
so mmg saya mengaku saya cepat lupa dan blurr tiap2 hari skunk.nasib asben ngn anak xlupa he3 klu xjenuh masuk paper saya dok cari ^___^..maybe skg tgh serabut mcm2 hal,pblm byk jgk..cuba di'handle' sebaik mungkin hu3..
e2 jelah n3 kali ni..just tuk peringatan pada semua...hati2 dan bersabar bila bersembang ngn saya muahahahaha gelak besar

by AkUGaDiSiKaN

No comments: