Tuesday, October 11, 2011

All in 1

salam reader2 semua...lama gak saya xconteng2 blog nih kan,nway byk gle nk cte tp xsempat je.so n3 nih saya combined je semua he3
lps si tecik qaleesya turn 5mth...hahahaiiii mcm2 jd mcm2 pe'el(xtaw eja :P)perangai la tuh..
1st dia xnk susu guna botol..ok la saya korban jgk time saya,cuti lah,kejap kena balik lah..ajar mkn solid food..ok done.
after 2 weeks cmtu bb start batuk2 mcm xcht so bwk g klinik bsa je,tkt melarat kan jd g la amik ubt awal2..2 3 hari,xbaikk..
hari ke3 mlm tu dia demam..panasss gle.bwk la g pkar kanak2 dekat sunway.
xnk la cte nama klinik nye..tp bab nih..saya xpuas hati ngn service doktor nya..ok bkn nurse dia.
doktor dia pd saya sgt lah xfriendly ngn patient/cstmer..cara perckpan dia buatkan kita skt hati.
awal g kena 100 lebey..fine xpe bab tuh..sehari 4x kena guna nebelizer utk pecah kahak.
masuk hari ke3..still xbaik
ok stop..saya dh xtahan tgk bb menangis,xnak mkn..susut ok bdn dia.
bwk g KPJ,Perda...alhmdlh doktor sgt2 friendly..DR ZAIDI ZAKARIA..tq doctor :)
check up tgk2 de jangkitan kuman dkt paru(lupa nama saintifik dia he3)
admit wad for 3 day..termasuk saya lah..
service..terbaikkk
jom tgk pic

bely nice asben n walid ^___^
pg dia dtg kejap sblm ke site..then lunch sggah jap..pastu after kje sggh kejap..lg after mgrib smpi la kul11
tq asben ku :P
mne2 asben sure buat bnd y sama kan..syg ank bini kan he3

pg hari ke2..layan cartoon..ok jap..then xcht balik


mlm after mkn ooobatttt..dia xshuker sgguh.
mgamokk masyallah.xsgka kaki dia kuat he3 xnk ubat siap terkuar stokin dia gesel kaki he3
letih nangis..tdo smpi pg..mkn susu pun kena kejut.

after 3day...alhmdlh...dah discaj..pg discaj,umi plak demam muntah cirit brittt he3
xtaw nape tp telan panadol jerk...then asben anta balik umh mak sbb dia kena attend clss..
demam truk jgk smpi ahad..
musim demam agk nye skunk kan..kecian sgt tgk bb kat klinik..hu3 semua xceria..



lg 1 xlupa..produk terbaru :P alhmldh smbutan sgt memberangsangkan..
.::.TIRAMISU.::.



JOM PAKAT2 ODER..RAYA HAJI NK DEKAT DH NIH :)
boleh call/sms : 019-4002381 or FB (azriyah syazriyna)



by AkUGaDiSiKaN

No comments: