Sunday, August 7, 2011

Dlm Dilema Nih


nk minta sgt2 pd sape2 yang pernah guna,sdg guna atau taw ape2 info psl 2 produk breastpumps ni tlg la saya hu3 dlm dilema sgt nk beli yang mne 1.sbb nya saya perlu sgt beli..tgn ni dh lenguh2 perah susu guna tgn,awl2 ok la tp lps 2mggu ni hu3 xtahan dh...

ni dgr mcm ok jgk..tgh survey dlm fabolousmom,tgh ada discount..rm 398..



ni pun rnai guna..after discount..rm310..tmbh rm40 dh ble wat double pumping..mcm untung gle beli nih..
yang ni plak dh beli sblm bersalin..try dh guna tp hu3 sygnya dia xsyg kat saya :P tiap kali saya guna amat lah lambat dan xmesra ngn saya he3 disbbkan dialah saya perah susu guna tgn akhirnya.
pump elektrik ada dh 1 sblm ni tp beli yang brand biasa tu,tp lps 3bln guna motor nya dh rosak..
argghhh skrg nk sgt pendapat dr kwn2 :) plssssss
by AkUGaDiSiKaN

No comments: