Thursday, March 10, 2011

friday lunch time

.::. lunch arini bersama encik asben terchayang..kebetulan dia trun site arini,sempat la kan.mkn dekat manhattan fish market,gara2 dok terigt dr semlm lg hu3
now kat cna tgh wat pasta super savers..i kan gila pasta he3 encik asben layan kan je.
jom pilih menu ape...

rambang mata saya he3 act almost 2 weeks saya xde slera nk mkn sampai g check up baru2 ni pun berat naik sgtlah sedih hu3 2mgu lepas,59.1kg rabu lepas baru 60 kg...slalu naik 2kilo taw..agk2 normal ke x,wisau jgk den :( tp ni pestime berat 60kg..suka suka tp pasni maintain balik kot 50kg je :)


...encik asben layankan jer bini dia ni...



today pkai baju pemberian kakak..tq sgt saya mg xpenah beli uniform mengandung yang de tali blkg tu..he3
dh ada pakai jer :)

encik asben..spagethi olio shrimp
saya..spagethi in the sea

vanilla in heaven kot..he3 lupa.minum just share cos saya xnk minum ais byk2 dh..dh kena warning :(

auuurkkkkk..alhamdullilah ngn rezeki tuhan tuk arini c",)
by AkUGaDiSiKaN

No comments: