Sunday, February 20, 2011

.::. weekend,mmg dh buntu nk wat aktvt ape hu3 tambah2 klu encik asben de kelas nasib baik kelas dia 2mgu sekali.time dia x ke kelas,byk plak asgmnt dia nk kena wat,nk sdty tuk exam lg.cian dia,berat sgguh beban dia pikul he3 mana xnya,tgh elok2 wat asgmnt,dgr dah sora wife dia..nk e2 la nk ini la,kejap2 pggil kejap2 sakit cna cni ha3 normal la kan,nk pggil sape lg klu kaki cramp :P xkan nk pggil jiran time pening :)

ni bfre dia kena kaco ngn wife dia..haku ler.ari sabtu dr pg mmg xkemana,ptg2 baru kuar amek angin.dia pun taw kecian kat wife dia ni,terperuk je dlm umh.tp saya nk kuar mcm dulu pun mmg dh xlarat,dh lama xtawaf shpg mall.plg xpun g beli brg pas2 balik..

so ptg tu plan nk ke tmpt fvrite je,dekat pantai R&R bagan.mmg suka lepak2 kat padang ni,depan tu laut,mls nk lepak atas pasir,cni redup.

sambil2 lepak,makan cucur udang panas2 + teh 0 panas..terbaikk. :)

close-up cket..tgk,tgl cket je tuh.rajin pulak saya ptg tu,sbb teringin sgt so buat ler.beli nt xsama mcm wat sndri.

 nk taw sedap x??tgk muka encik asben,tgh ckp smbil mkn..ish ish.....
hahaha pp msg2 ada cucur tp ttp glojoh nk posing :P

mak buyong yang dh masok 6mths..jln dh mcm itik polang petang :)

kejap je lepak dekat2 nk maghrib balik umh..
then mlm tu encik asben cntinue asgmnt dia..saya pulak?hu3 bowink2 dok jerit kat telinga encik asben..so dia bwk saya kuar beli CD nie..

hahaha dulu dh tgk kat wayang..best gak layan duatigapulohkalipown :P so sementara saya tgk cte tu,sempat la encik asben wat asgmnt dgn tenang dan aman sampai cte tu abih he3

ahad plak,mcm besa..bali penaga kejap jumpa parents saya.lunch je kat cna ptg tu diowg xde g kenduri so kami pun balik.sggah umah maksu beli bizkut sodap dia then encik asben bwk g sunway carnival...sopink baju bb cket.pastu saya dah xlarat hu3
mlm nye lepak kat umah je,encik asben plak kuar jumpe kwn dia,saya xlarat dh nk follow.kat umh sowg2 sampai tertido.ermmm yang heran nya,nape skg panas sgt eh..berpeluh2 saya tido sedangkan kipas dpn muka..owg peknen mmg cpt panas ker?
nk tny encik google kejap...daaa c",)
by AkUGaDiSiKaN

No comments: