Sunday, January 16, 2011

wow 19weeks

.::. alhmdulillah dah pun 19weeks..kejap je,now dh byk perubahan :) saya dah ada teman bermain bila encik asben xde :P he3 dlm perut pun dh boleh main sejak bb dh mula bergerak2 n tendang menendang nih.congrat kat encik asben sbb smlm dh berjaya dgr bb tendang :) wahh hapy gle muka dia,pas2 asyik nk berkepit je ngn perut saya :( saya jeles taw hu3
..cte weekend plak,mcm bsa la sabtu kat umh je,settle kan siap2 baju2 kje..dah siap basuh n gosok then letak dlm almari.ahad pulak,pas encik asben ke kelas saya ke umh mak saya.smlm sempat la wat satu resepi.
dah berminggu teringin nk mkn puding roti@kek roti so smlm jadi la.tp xsempat plak nk snap.dah licin,sedap sgt sampai menjilat jari abg saya he3 tp sempat bwk balik kat encik asben :)

 mcm ni la rupa nya,tp ni saya amik kat encik gooogle jer :)
dh potong kita siram la dgn susu cair ke,coklat cair ke..meleleh waa ckp :)

by AkUGaDiSiKaN

No comments: