Sunday, December 26, 2010

tebuan oh mangga


.::. ngeee :D pekesah nya kan tajuk n3 tu..teetttttttt :P saya ptg smlm kena inject taw x hu3 sakit woo pdhal tiap2 mggu check up kena inject tp inject ni sakit gle..arghhhhh al kisah nya sbb 2biji buah mangga tepi porch kete la nih.dah lama terliur tgk buah mangga putik terhayun2 tepi porch kete gurllppp :) sedapnya klu dpt menicah kan,so smlm saya g la petik buah tu tp lps dpt permission tuan umh owkeh.he3 dgn penuh yakin dan gelojohnya saya tarik buah tu sekali...nyeeettttttt adoooiiiiii ada plak penjaga nya hu3 ada tebuan kat c2,nasib baik sekor je sengat saya dah plak tu disengat nya kat bwh mata hu2 T_T encik asben plak ada je dpn umh sambil2 menyangkul rumput pas2 tergelak2 dok sembg dgn ank owg sblh..saya g taw kena sengat dia igt main2 cissss saya yang nk cover malu trus masuk umh..klu xdak owg mau je saya mengelupur kat bwh pokok tu he3 fuuhhhh sekor pun boleh tahan jgk sakit nya,trs call mak tny nk watpe,sakit sgt denyut2 makin kerap ni.so letak je minyak but2 HPA,pas2 mlm encik asben yang rasa bersalah tlg tuam bengkak dgn ais...selamat bgn pg dah surut klu x malu nya nk dtg kje...tragis sgguh ptg smlm,rupa2nya klu prgnant sakit dia lbh dr owg lain..btl kata mak.hu3

ni kali ke-2 saya kena sengat,last dulu time dajah 5 ke 6 cmtu,e2 plg dasyat sampai naik ambulan he3 tp salah owg lain y lastik sarang tebuan then jatuh ats pale saya,byk kena time tu.e2 la nakal sgt ank spupu saya,mangsa saya hu3





by AkUGaDiSiKaN

No comments: