Tuesday, October 26, 2010

.::. erm n3 alkisah makan2 smlm,he3 awal2 pg dah nk cte nih.ni cte tntg kempunan saya nk mkn megi kari dr awal mggu lagik,tp encik asben xbagi hu3 dah hampir 2thn la jgk xmkn benda alah ni.btl la kata dia megi ni xelok utk kesihatan,xde zat pun,ye saya taw sbb tu saya dh stop mkn.tp nk wat cmne,dah seminggu takak ni meronta2 nk mkn he3 finally smlm dpt jgk tekak ni merasa e2 pun lps dah 3hari dok pjuk encik asben.smlm ape lg,g beli brg ckt2 kat tesco semata2 nk wat megi he3 dapur mmg dh lama xberasap :P
saya juga berjaya pujuk encik asben teman mkn tp dgn syarat dia nk ckt je he3 owkeh mmg utk dia ckt tp utk saya bannnyaaaaaaakk :) 

haaa...mangkuk besar punyaaaaaaaaa ni,saya lah :P
+ udang pun byk he3

mangkuk kecik ni encik asben punya,so udg pun cikit je taw :P

>>>>>>alhamdullilah dpt dah mkn. megi kari mmg sedaaaaappp tp jgn jadi amalan owkeh. c",)
by AkUGaDiSiKaN

2 comments:

"myheart"-abieyazaly- said...

alhamdulillah tahniah dah berbadan2 ekkk...."selamat bergelar ibu & berjaga mlm nanti"

SyAzRiyna said...

tq..alhamdullilah :)erm kena jd jaga la nt kan he3