Monday, August 23, 2010

PapaDOM



.::. N3 ni sajer la nk letak pic encik asben membuat rajin didapur sbb is3 kemalasan tahap melampau nye telah dikenal pasti..ini adalah kerana PAPADOM haaaa semua suka mkn kan time pose2 nih tambah2 time sahur la.encik asben telah menghabiskan sejumlah besar PAPADOM didalam bekas y telah siap digoreng is3 nya hu3 saya ni sgt la rajin taw x,goreng siap2 byk2 supaya cepat kje didapur time sahur.tup tup encik asben syok je dok buat ala2 popcorn dpn tv sambil2 tgk cte Dottie lah,cte supernatural lah cte smallville lah aduhhhh sedap sgguh la tuh.semlm bila saya terpandang je bekas papadom tuh...hahhhhhh kosong????yilekkkk dah.erm saya letih ckt smlm so igtkan pg nt lah goreng lg..agknya kecian kan is3 encik asben mengofferkan diri utk goreng papadom tu semula.sejak kawen saya xbg dia tlg saya kat dapur,kecian pulak kan kje dapur kan tgjwb saya lain la ada ank ke nt ok la tlg ckt bg cpt.so ni la 1st time dia didapur tanpa saya he3 ini pown ble dijadikan cte kan kan kan c",)
lupa nk snap pic papadom y sedap tuh..
papadom pilihan kami y mcm dkt nasi kandar tu...mmg terbaaaikk :)


by AkUGaDiSiKaN

No comments: