Tuesday, August 17, 2010

.::. the moment .::.
.::. ehem2 rasa berbunga2 ati ni bila tgk pichar kawen aduhhhh mmg syahdu saat diijabkabul kan tuh...ececeh time tu abih lemah lembut ayu la sgt...perasan skejap owkeh
bkn nk cte psl bab nikah ari2 tp bab baju nikah y dipakai ari2...alkisahnya baju tuh dari ari nikah sampai saat dan ketika ini masih elok digantung xbertali haha tp digantung berpenyangkut didlm almari rumah.tgk mcm kecian je,sepi tanpa berita :( igt nk let go tp encik asben tp bg owkeh...the moment kata nya( ayat2 slalu dia guna) so saya simpan lah...
kebetulan nk raya ni nk sedondon ngn encik asben..kami igt nak pakai semula..tp mcm gila glamer plak kan..terlebih vogue lak aku nt,cmne nk wat kje kat dpur sudah la putih bersih lagi suci wane nya.
owg laki ok la,baju melayu mmg byk function nya.
jadi pada 1 mlm sblom beradu cewahhh dpt la idea sambil ada mentol berkelip atas pale mcm cte katon tu..
cara2 nya + jimat wang + koleksi baju2 raya...dgn ini
baju nikah ku akan dimodified/renovated oleh saya sendiri  mak saya...saya tgn kayu(peribahasa ni ada ke)
saya dah pun beli kain utk ganti lace tuh n still guna lining y asal...
tp purata nya byk perlu diubah..1st adalah saiz bdn he3 terlebih demok ckt...
ada la ckt kemajuan dr dulu asyik dikutuk dicerca cicak kobing hu3
owg2 tu jeles i slim maintain xyah buang duit beli Jusmate ok opssss over lak.
jadi nantikan kemunculan baju terbaikk musin raya ni..
pas raya ble pakai lg utk 1st annvesary ...
owwhh i really cant wait .... c",)

with love
riy & fiq
by AkUGaDiSiKaN

No comments: