Tuesday, December 15, 2009

Arghhhhh..no NO no NO

.::. aRgGhhhhhh..ni la y jd kat aku ptg smlm..npe??npe??ada owg jahat masuk umh la..jap tgk lg sx..huh???Hb AKU..masyallah...BOTAKKKKK....
.
.
.
.
.
.
.
.::. Hb dh botakkan pale dia,igt kan ari2 dia ckp nk botak pale guwau2 upe nya btol....hu3 aku dh la xleh tgk pale botak,TAKUT..owg pale botak pd aku muka mcm samseng ha3
.::. pas lama cket tgk..ok dah..sib bek Hb sndri..tah pe mimpi dia botakkan pale..kata nya nk try..syok pale rs ringan..hemmmm ke mls nk sikat rmbt n bgn mndi ble trus kuar kan kan..jimat masa
..
..
..
.::. Aiii trima jelah,kerap tgk mcm best lak..ha3 tp balik umh mak smlm kena mrh..huduh mak kata huahua tp hb ttp encem d mata cewahhhh
"
"
"
.::. ni la aksi pertama siBOTAK smlm :)

>>>amacam..mcm2 rupa ada hi3

by AkUGaDiSiKaN

1 comment:

M Nazri said...

Tak pa la. Nak merasa new hair style. Nampak macho la.

By the way, saya nak syer sikit akan hal berikut.

Sebagai pembuka kata saya adalah agen takaful di Prudential BSN Takaful cawangan Seberang Jaya, Penang.
Tujuan saya menulis email ini ialah untuk memperkenalkan tentang Perlindungan Takaful Keluarga.

Idea asasnya ialah : 1. Lindungi Pendapatan
2. Mencipta Peruntukan Perubatan
3. Simpanan atau Pelaburan

Penerangan lanjut boleh rujuk di : https://www.prubsn.com.my/accounts/prubsn/

YM saya : nazrikda2005

Terima kasih

Mohamad Nazri Bin Shafie
Prudential BSN Takaful
019 592 6319