Wednesday, August 11, 2010

Aunty Rose coming

.::. yeayyyy nk pose sama2 :) .::.

.::. aunty rose dah dtg...xbg salam trus je terjah hahaha aunty rose sape la kan,adoiiiiii ada y paham x aunty rose ni sape???!!!bkn mak sdare y kepo nk bergosip tp *tutttttttt* he3 cuti umum owg pompuan la.empunya diri pny lah bersemangat berkobar2 nk berpuasa,pulak tu 1st time bersama encik suami..apakan daya....tp sempat la bertarawih mlm 1st tu sempat la bersahur 1st pg tuh....siap menggunung nasi time sahur konon nya nk cover esok,encik suami cool jer dia...aku ni taw jelah,1st pose kalah bdk 5thn he3 tuptup tghari aku dh berbuka owkeh.. baru nama nya excited sambut ramadhan hahaha



selain pose ada lagik aktvt suami is3 nih..g qada tgk movie..."The last airbender 3D"ermm gagah sgguh wlaupun bln puasa,awal2 kuar dh booked ticket tp tetiba projctor kat wayang tuh rosak...time nih pny bengang + bengong toi diowg hu3 sedaayyy cos kat tgn dh genggam popcorn n segala macham mknan..then,diowg bg choice nk return money or tgk 2D je so decide nk amik duit balik..ktowg nk tgk 3D baru bestttt.finally semlm dpt jgk tgk dkt GurneyPlaza...komen cte nih.besa2 jer,xde la best sgt..boleh la.nasib duit encik suami hahaha pas2 sempat ragut baju selai..fuhhh mencabar keimanan tgh2 pokai..sale bebbbb gle btoi,toleh kiri 50% tertoleh kanan 70% terdonggak ke atas  pun ada 30% la 20 % aduhhhhhh kes aniaya nih mai he3

dh penat jln baru encik suami igt dia pose hahaha sape suh tgk aku...mmg la aku kuat jln sbb aku xpose :) ngeh ngeh baru kau taw panahan shoping time pose.so balik la nk pegi bazar ramadhan lagik kan..sebln nih kami buka kat umh mentua je,cna pun xde sape.aku nk msk pun time kje xsempat sgt(bkn mls ke he3)
so dh penuh dua2 tgn..balik la.malu taw mak mentua dh wat semua hahaha menantu siap beli je..ok la tuh :)
........berbuka mmg sgt kenyang,alhmdullilah.aku act mcm owg pose jer,mkn kalah owg lain.hu3 letih jln bkn pose :)

.::. sedikit jer,cuci2 mata haha .::.

****....n3 kali ni xde pic2 owkeh,gara2 mata juling tgk sale..lupa nk snap..ngehngeh :D


by AkUGaDiSiKaN

No comments: